Case Home67 - Black Friday

Home67 is een betaalbaar en groeiend meubelmerk

Open communicatie

"De open communicatie en duidelijke taakverdeling zorgden ervoor dat we efficiënt konden samenwerken en resultaten konden behalen."

Goede voorbereiding

"De voorbereiding verliep gestructureerd en doelgericht. Nadat de acties bepaald waren, heeft het Nu Vooruit team een heldere planning opgezet"

Positieve resultaten

"De resultaten zijn erg positief! Een omzetstijging van +43,9% ten opzichte van vorig jaar is iets om trots op te zijn"

Goede voorbereiding

"De voorbereiding verliep gestructureerd en doelgericht. Nadat de acties bepaald waren, heeft het Nu Vooruit team een heldere planning opgezet"

Positieve resultaten

"De resultaten zijn erg positief! Een omzetstijging van +43,9% ten opzichte van vorig jaar is iets om trots op te zijn"

Open communicatie

"De open communicatie en duidelijke taakverdeling zorgden ervoor dat we efficiënt konden samenwerken en resultaten konden behalen."

De resultaten

Wat hebben we bereikt met de Black Friday campagnes voor Home67?

1

+43,9% omzetgroei

We zagen uiteindelijk ook een mooie groei in de netto winst. Dat laat zien dat de strategie effectief was.

2

Gelijke ROAS

Ondanks dat we veel meer budget uitgaven aan de orrientatie en vergelijkingsfase, bleef de ROAS gelijk.

3

Hoger showroom bezoek

De lokale showroom campagne zorgde samen met traditionele media campagnes voor een hoger showroom bezoek.

4

Duidelijke roadmap

Goede voorbereiding is het halve werk. Zeker in de meubelbranche met hoge concurrentie is dat key.

Wij zetten jou in beweging, dit wil jij.

1
Jouw persoonlijke marketingteam
1
Altijd senior specialisten
1
Intensieve samenwerking
1
Klanten geven ons een 5.0
Samen sparren?
Bellen is sneller
Melvin helpt je graag
Bel ons
Van
Home67

In gesprek met Nicole,
e-commerce specialist bij Home67

Black Friday is een van de grootste jaarlijkse acties. Ook voor de meubelwinkel Home67 uit Heemskerk. Dit snelgroeiende merk wortelt zich steeds verder in de competitieve meubelbranche en zorgde dit jaar met Black Friday voor een record omzet door een slimme strategie. In juli dit jaar kwamen meerdere werksessies aanbod om een gerichte campagne te op te zetten. En met succes: we behaalde in de tijdens de actieperiode 43% meer omzet dan vorig jaar.


Hoe ging de voorbereiding voor Black Friday?
De voorbereiding verliep gestructureerd en doelgericht. Nadat de acties bepaald waren, heeft het Nu Vooruit team een heldere planning opgezet in Asana. Dit gaf mij een goed overzicht van de taken en verantwoordelijkheden, zodat iedereen wist wat er van hen verwacht werd.

Wat waren de verwachtingen?
Black Friday is voor ons als interieurmerk altijd een cruciaal moment in het jaar. We hadden als doel om zowel in omzet als klantenbereik een groei te realiseren ten opzichte van vorig jaar.

Wat was de strategie met Nu Vooruit?
De bestaande PMAX- en Shopping-campagnestructuur werd uitgebreid met copy en visuals gericht op Black Friday. Daarnaast hebben we een lokale campagne opgezet om meer bezoekers naar de woonwinkel te trekken. Een belangrijk onderdeel was het verhogen van het budget om meer resultaat te behalen.

Kun je wat vertellen over de werkwijze tussen jouw en ons team?
Het Nu Vooruit team is altijd beschikbaar om mee te denken en snel in te springen wanneer nodig. De open communicatie en duidelijke taakverdeling zorgden ervoor dat we efficiënt konden samenwerken en resultaten konden behalen.

Wat vind je van het resultaat van Black Friday?
De resultaten zijn erg positief! Een omzetstijging van +43,9% ten opzichte van vorig jaar is iets om trots op te zijn. Hoewel de kosten met +47,8% iets meer stegen, zagen we uiteindelijk ook een mooie groei in de netto winst. Dat laat zien dat de strategie effectief was.

Kun je de lezers vertellen waarom je tevreden bent over onze samenwerking?
Ik ben erg tevreden over de samenwerking omdat Nu Vooruit echt als verlengstuk van ons eigen team werkt. Dankzij jullie expertise hebben we een uitstekend resultaat behaald en dat is zeker iets waar we op kunnen voortbouwen voor de toekomst!

Onze werkwijze loont

Lijkt het je tof om meer te weten over onze werkwijze en samen te bouwen aan een succes case.

Nelson
& Gioya

Kom ook een stap vooruit

Ons team maakt graag van jouw businesscase een daverend succes. Laten we kennismaken.

Neem contact op
Melvin
& Sophie